Тост!

Напередодні Великодня "созрел" тост :)
Хтось вірить в ангелів? Ну в цих, шо з крилами, між хмарами і т.д. ?
Я не вірю. Зараз поясню чому.

Наприклад, хто такий ангел-охоронець? Той хто каже "Туди не йди, того не роби" - підказує короче. Цього чувака можна сперти на банальну інтуіцію, а от як бути з такими порадами :
"Сьогодні не йдемо туди, там якийсь сейшн і повно п"яні. Ходімо краще на фільм"
"Купувати тут як мінімум нерозумно. І речі не дуже , і ціни зашибезні. От я знаю місце..."
"Знаєш це не моє діло, але ця людина не варта твоєї уваги"
"Та ти дурепа і хамло, і взагалі не говори до мене!"
"Я б на твоєму місці вчинив інакше"
"Не кіпішуй, це ж не кінець світу. Я тут прикол новий знаю ;) ..."

Це явно не інтуіція і не ангел-охоронець. Це мої батьки, друзі, колеги і т.д. Ці люди не підказують, а спонукають до роздумів.

Я не вірю в ангелів, їх вигадали люди, які не бачили їх навколо.

Я не вірю в ангелів, я вірю в тих людей які поруч чи на відстані допомогли, порадили, навчили, розвеселили і навіть засмутили - це теж урок який слід пройти і не ставати на ці ж граблі.

Я не вірю в ангелів, я вірю в своїх вчителів, які навчили дружити, любити, ненавидіти, прощати. Я вірю в цей досвід, за нього я їм вдячна.

Я не вірю в ангелів, та я вірю в людей які заставляють задуматись "Може вони всетаки існують, ці ангели"?

Я не вірю в ангелів. Я вірю в запах квітучої вишні, яка нагадує ніжні моменти.

Я не вірю в ангелів. Я вірю у весну, яка приносить дурнуваті гульки і романтичні почуття.

Я не вірю в ангелів. Я вірю в музику, що нагадує дорогу людину. І в слова пісні від якої "мурашки" по тілу.


Я не вірю в ангелів з крилами, які сидять на хмарах і звісивши ноги тилімбають ними.

Але я вірю в тих "ангелів" і "бісиків" , які навколо мене. І хай вони далеко не святі, кожен зі своїми "мухами", але блін!!! які ж вони різні! які ж вони класні!

І хай Вам грець, Амігоси, та я у Вас Вірю ;)


Share/Save/Bookmark

3 коментарі:

bezlik сказав...

Якось не гарно кожен допис коментувати, але в мене з того приводу жодних комплексів, сподіваюся і у вас теж.
Ось я в ангелів-охоронців вірю. Бо раптом він є, а в нього не вірять, кому таке сподобається. Щодо вигляду його з пір'ячком на хмарці, то тут хтось переборщив, нащо такі спецефекти, головне - функціональність :)
А так у більшість переліченого я теж вірю, хоча інколи не довіряю.

Unknown сказав...

А в що ти віриш?

Viva Natalya сказав...

2 bezlik "...Щодо вигляду його з пір'ячком на хмарці"...
Це мій погляд на стереотипи, у кожного вони свої-я використала їх кілька