Це було у вересні,точно пам"ятаю

Прогулювались ми якось із журналюгою,збирали горіхи і мирно гомоніли. У дворику побачили молоду матусю яка криком виховувала маленьку дитину і гарно лупасила. ... і тут Остапа понесло... тема в нас зав"язалась за виховання дітей,як ми будем до них ставитись і таке всяке, дівоче. Дійшли висновку шо своїх чад будем поважати як повноправних особистостей у сім"ї і ніякого рукоприкладства. Я тут звісно застосувала свій арсенал аргументів на цю тему після чого журналюга вкотре сказала , що я буду хресною мамою її дітей (або першої - вона точно не висловилась:) ) . Ше сказала , що на хресних батьків покладається велика відповідальність, бо хресні вважаються відповідальними за духовний розвиток своїх похресників. Мені було вкотре приємно це чути і водночас прийшла думка,що своїх дітей я хрестити не буду. Хто я взагалі така щоб вирішувати таке важливе питання як вибір релігії? Ісус таке зробив у 30 років. Виростуть,самі щось собі підберуть - вибір великий,конкуренція є, ринкові відносини короче. Тому звертаюсь до Вас,мої любі дітки, за Вас вирішувати матуся не буде нічого. Релігія то вже Ваш клопіт,а з мене кашка,пеленки і казки на ніч. Люблю Вас!

Share/Save/Bookmark

2 коментарі:

tivasyk сказав...

> ...Релігія то вже Ваш клопіт,а з мене кашка,пеленки і казки на ніч. Люблю Вас!

чудово сформулювала і мою позицію щодо хрестин та релігії в сім'і — дякую, тепер маю на кого посилатися, коли забракне слів =)

Viva Natalya сказав...

Дякую.Завжди рада прийняти чиїсь посилання =)