...номер раз!

...

22, 12 Ну от що я хочу додати: з моїх скромних спостережень дійшла висновку, що чим особа зухваліша, впевненіша, багато привертає до себе увагу - з такою людиною хочеть спілкуватись, і не відомо шо вона видасть наступний момент. Передбачувані люди нудні як абетка - завжди знаєш яка буква наступна. Інше діло роман чи повість, тут ти вже заінтригований до кінця.
Ну от приклад : стою на коридорі, чекаю на співбесіду (я ж безробітня від початку грудня, криза ітіть), стоять жіночки і хлопчина років 25, багато триндить і так просто підходить до мене і питає : "А ти шо тут чекаєш, заєць?" . Ну мля... це йому плюсь, що так легко завязує розмову, але з "зайцем" він явно перегнув. Ця "розкутість " явно не природня, а награна. Мораль: все, навіть наглість і розкутість має йти, ну якшо не від душі ))), то принаймні ні в якому разі не повинна бути вимушеною - це виглядає смішно.

Share/Save/Bookmark

5 коментарі:

Анонім сказав...

Цікаво пишеш. Але зухвалість і впевненість ще не є індикатором розуму чи таланту... Не факт, що з цією людиную буде цікаво спілкуватися. Людина може бути яскравою особистістю не привертаючи до себе зайвої уваги. "Будьте проще и к вам потянутся люди".
І як корелюється зухвалість, чи банальна наглість з передбачуваністю... Здається ніяк :)

Viva Natalya сказав...

"Не є індикатором розуму"?
Нехай так. Зате є індикатором характеру. Зрештою мене в людях приваблює не тільки розум чи талант. Ну шо мені з того шо людина талант? Вона мене не приваблює якшо немає в ній якоїсь харизми. Можна бути розумним, знайти прихильників свого таланту, але так і не знайти прихильників своєї особи.
"Не факт, що з цією людиную буде цікаво спілкуватися."
Таки не факт. Цілком підтримую.
"Будьте проще и к вам потянутся люди".
Більшість людей які казали мені цю фразу ніколи не були простими. (Це тебе не стосується бо я тебе не знаю :)такшо без образ)
"І як корелюється зухвалість, чи банальна наглість з передбачуваністю... Здається ніяк :)"
Ніяк. Зухвалі не є передбачувані.

Alexander Sokoloff сказав...

Підозрюю, що нікому не хочеться бути простим =)))

Viva Natalya сказав...

правильно підозрюєте. Навіть я не хочу бути простою.Тобто я проста, але своєю простотою хочу завоювати Весь світ і всіх навколо ))))
Такий от запущений ЕГОЦЕНТРИЗМ, ітіть! Ги

Анонім сказав...

Людей приваблює не зухвалість чи нахабність, а справжність, відсутність пародії на когось іншого, відсутність комплексів, що якийсь не такий і робиш щось не так. Ось до цієї непідробної справжності і тягнуться, бо зазвичай люди не можуть її відкопати в собі.