Пятница-развратница

Коротко. В цей день я:
1. Провела хороший день на роботі.
2. Пробіглась по магазиНах, що не мало важно =)
3. Мене не викликали на роботу )))) гииии (і таке буває після завершення роб дня)
4. Знайшли з подругою мобільний, поспілкувалась з друзями і татом власника апарату. Совершенно безвоздмездно його повернула.
...з боку потерпівших не було зафіксовано жодних намагань якось нам віддячити. Ну і фіг з ними.
5. Нас не захотіла обслужити касир мотивуючи це тим шо уже 30 секунд як восьма вечора, але добрі справи просто так не минаються(то я про мобільний) - і нас обслужили в іншій касі (Велике спасибі цій людині)
6. Крос від вокзалу до Химери, ледь не поколіна болота на шляху, 15 хв і я О ЦУДО! в пункті призначення.
7. Чудовий вечір, цікаві люди, я під номером 13 потім 14 і врешті 15 грала в Мафію.

Не маю чим упрікнути цей день. Залишається йому тільки подякувати.
ДЯКУЮ !
Share/Save/Bookmark

2 коментарі:

Анонім сказав...

"жодних намагань якось нам віддячити"
Значить таким важливим він їм був.

А про мафію будь ласка детальніше!

Alexander Sokoloff сказав...

"жодних намагань якось нам віддячити"
А я вважаю, що це просто такий тип людей... Тобто бидло... В мене був дуже подібний випадок...